
Prinses Margriet en haar man Pieter van Vollenhoven openden in Groesbeek de expositie “Inheemse soldaten” in het Vrijheidsmuseum. Deze expositie gaat over de inheemse soldaten die Nederland hielpen bevrijden. Ook nazaten van deze soldaten waren aanwezig bij deze opening. De tentoonstelling ‘Inheemse bevrijders’, is tot en met 30 november is te bezoeken en is zeker de moeite waard.




