28 oktober 2018

Bewoner gewond bij brand in Ooij.

Een bewoner van een woning aan de Prinses Beatrixstraat in Ooij is in de nacht van zaterdag op zondag gewond geraakt bij een binnenbrand in zijn woning. Het vuur was ontstaan bij het gasfornuis in de keuken en de bewoner kon niet op eigen kracht naar buiten komen. De brand werd ontdekt door de buren en een buurman was in staat om via de achterdeur naar binnen te gaan en de gaskraan dicht te draaien. De bewoner was op dat ogenblik boven, waar hij, in bewusteloze toestand,  door de brandweer werd gered. Hij is per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis in Nijmegen. De brandweer uit Ubbergen en de hoogwerker uit Groesbeek waren aanwezig, evenals een aantal ziekenauto’s. In eerste instantie werd gedacht dat er nog iemand in het pand aanwezig was maar dat bleek niet zo te zijn. Ook de traumahelikopter is ter plaatse geweest en landde op de Speulplek.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.