
Tijdens het keizerschieten op zaterdag 30 mei zijn Ivo Hendriks en zijn partner Wilma Heinen, geïnstalleerd als het nieuwe keizerspaar van schutterij Eendracht Ooij. Ivo was al eerder keizer van de vereniging. Ook was hij de eerste gemeentekoning en de eerste federatiekoning. Ivo en Wilma, van harte gefeliciteerd! zie de foto’s (komen nog)