
Er liggen in de Wilhelminaplas in Ooij nu 4 dode vissen. Gisteren is er al een dode koi uitgehaald en begraven. Er schijnen al 30-40 dode vissen uitgehaald te zijn afgelopen weken. Botulism? Niet heel gezond voor zwemmers. Misschien handig als er gemeten wordt (de Voorn) .