
Maandag 15 september was de matinee in de middag gevuld met muziek van Feest DJ Tim en het orkest Timeshake. Ook was er een prachtig optreden van Monique Smit. Het werd een geweldige middag/avond en de schuttersfeesten werden op een mooie wijze afgesloten. Dat afsluiten werd wel even een dingetje want het aanwezige publiek liet de bandleden van Timeshake niet direct gaan. Maar uiteindelijk sloten zij het samen op een geweldige manier af. zie de foto’s deel 1; deel 2;, deel 3; deel 4