Op maandag 6 juli was de feestelijke opening van het nieuwe klantcontactcentrum van AMC Consultancy in Leuth. Met het doorknippen van het lint openden eigenares/directeur Ria Maassen en directeur Frank Maassen aan de Lieskes Wengs een compleet nieuw klantcontactcentrum dat ruimte biedt aan 13 medewerkers. ‘We zijn uit onze jas gegroeid’, vertelt directeur Frank Maassen, ‘maar gelukkig konden we uitbreiden naar het leegstaand kantoor één deur verder. Het klantcontactcentrum is het hart van onze organisatie, dít is de plek waar alle klantvragen worden beantwoord.’ AMC Consultancy is een partner voor gemeenten op het gebied van minimabeleid. Veel gemeenten ondersteunen inwoners met een laag inkomen en bieden speciale regelingen om geld te besparen of om vergoedingen te ontvangen voor bijvoorbeeld sport, schoolreis of computeraanschaf voor kinderen. AMC Consultancy voert deze regelingen uit voor gemeenten in het hele land. Frank Maassen: ‘Vanuit ons klantcontactcentrum wordt dat financiële steuntje in de rug verwezenlijkt zodat het extra geld terechtkomt bij gezinnen die het hard nodig hebben.’ Zo voert AMC Consultancy voor de regio Utrecht de U-pas uit en ontwikkelde zij vorig jaar samen met de gemeente Westland het Kindpakket Westland, speciaal bedoeld voor kinderen van ouders met een laag inkomen. Hein van Deursen maakte de foto’s. Zie de foto’s.
7 juli 2015